marți, 3 februarie 2009

Manele 3 februarie

  1. Vanila & Beto & Benny - Esti cea mai sexy fata
  2. Trupa `lu Peste & Oana - De la pamant la cer
  3. Sorinel Pustiu - Asta da petrecere
  4. Sorin Copilul De Aur & Denisa - A cazut o stea
  5. Nyno & Liviu Pustiu - Sunt serif la mine-n sat
  6. Nicolae Guta - Azi Sufletul Mi-e GoL
  7. Nek , Claudia De Marco - Viata mea cu tine
  8. Khinjo & Marius De La Botosani - Gigolo
  9. Florinel Vs. RaggaMan - Asta seara
  10. FLORIN SALAM - Tu nu stii cum ar fi
  11. Denisa - O mie si-una de nopti
  12. Denisa - Mi-e Teama
  13. Denisa - Inima iti voi darui
  14. Denisa - Cu tine in gand
  15. Copilul de Aur - Din Rai tu ai coborat
  16. Baronu & Cristina Clona - Iubire distrugatoare
  17. Vali Vijelie - Si bogatii plang
  18. Sorinel Pustiu - Ca un tablou
  19. Copilul de Aur - Trec clipele
  20. Minodora - Da nu ma las
  21. Minodora - De ce ai plecat
  22. Nicolae Guta - N-a fost o idee buna
  23. Cristinel - Baga tare
  24. Florin Osanu - Ori is beat ori tu esti proasta
  25. BRANDY - EU VORBESC SI TU ASCULTi
  26. Florin Peste & Diana - Cu Cine Vrei Sa Traiesti
  27. Nicolae Guta - Cat As Vrea
  28. Calin Crisan - Deschide mandro fereastra
  29. Florin Peste & Laura - Nu Mai Bea Barbatul Meu
  30. Ghita Muntean - Dorurile mele

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
 

Featured