duminică, 22 martie 2009

Sa ni-l amintim pe Ion Dolanescu!

Continut:
1.Ion Dolanescu -M-Am Nascut Langa Carpati
2.Ion Dolanescu - Adu Calu' Simioane
3.Ion Dolanescu - Balalau Baiatul Mamii
4.Ion Dolanescu - Biata Tineretea Mea
5.Ion Dolanescu - Casa Batraneasca Nu Se Vinde
6.Ion Dolanescu - Ce Frumoasa Este Viata
7.Ion Dolanescu - De-As Avea Fantana-N Curte
8.Ion Dolanescu - De Cand Sunt Pe Acest Pamant
9.Ion Dolanescu - Du - Te Mandro, Du - Te - Acasa
10.Ion Dolanescu - In Ziua De 4 Martie

11.Ion Dolanescu - Ma Bate Vantul, Ma Bate
12.Ion Dolanescu - Ma Gandesc La Viata Mea
13.Ion Dolanescu - Mai Lenuto,trecui Dealul
14.Ion Dolanescu - Mama
15.Ion Dolanescu - Mandr - O , Cand Ne Intalnim
16.Ion Dolanescu - Mandro Cand Oi Muri Eu
17.Ion Dolanescu - Mi - Am Facut Fantana - N Curte
18.Ion Dolanescu - Mi E Dor De Baiatul Meu
19.Ion Dolanescu - Tinerel M - Am Insurat
20.Ion Dolanescu ~ Radu Mamii,radule
21.Ion Dolanescu Si Carmen Blejan - Azi E Ziua Ta, Ioane
22.Ion Dolanescu Si Ionut Dolanescu - Vino Feciorasul Tatei
23.Maria Ciobanu Si Ion Dolanescu - Nu E Bine Niciodata
24.Maria Ciobanu Si Ion Dolanescu (editie De Colectie)
25.Bonus Track -Ion Dolanescu-Mandra mea sprancene scurte

DOWNLOAD

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
 

Featured